Now let me welcome everybody to the wild, wild west

Projektarbete hela dagen. Vi satsar på att vara klara på onsdag dock så det är bara att lägga i högsta växeln och köra! Efter skolan bar det av till Backaplan för ett gympass. Hamnade på Hisingens bakgator när jag försökte hitta dit och då jag såg Beck igår kan ni ju gissa hur kaxig jag var... Kom fram tillslut och möttes av värsta DJn och en massa montrar med proteindrinkar och energikakor. 25års kalas ja. Kom fram en kille i gymmet som ville visa mig massa knep och frågade om jag var från Bosnien. Tar det som en komplimang då min stora crush från gymnasiet är bosnie, hehe. Alen. Guden. Mums. Hur som helst, han kallade mig stark också så kunde inte bli arg på honom trots att han var helt sjukt irriterande.
 
Efter träningen satte jag mig i en gruppsal för föreläsning i träningspsykologi. Var väl inte riktigt vad jag hoppats på, men snappade upp ett par grejer om motivation i alla fall. Och "Vad ska man välja, krona eller klave? Ja, det beror ju på vad man singlar slant om" Hahaha, va? Aja, nu ska jag bädda ner mig. Snakkes!
 
Så otippad, så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0