Reach for the stars, but never settle for the moon.

Wohooo, idag kom den! Mitt hjärta, min älskling, min iPhone. Inget avi så långt ögat nådde, men tack vare Hannes fick jag kollinumret så gick med glada steg ner mot Redbergsplatsens tobaksaffär för att hämta ut den. Och vad ser jag på vägen dit? Mitt förbannade avi liggandes på marken!! Drar upp brevbäraren mot väggen imorgon vill jag lova ;) Aja, nu är den här i alla fall och det känns hur bra som helst. Lyckades synka den med min gamla, snodda iPhone så slapp skriva in varenda kontakt med, plus att jag fick alla gamla appar och grejer, nöjd tjej.
 
Är ledig imorgon och det ska faktiskt bli skönt med en dags sovmorgon efter två tidiga morgonar. Skönaste projektgruppen har jag dock som tur är, har mest suttit och garvat hela dagen. Trots det känns det bra att man börjar se ett litet slut av den här kursen. Är redo för lite vanligt hederligt inbankande av fakta nu känner jag. Nehe, om man skulle ta och sova en sväng. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: linnet

vilken film?

2012-11-22 @ 23:50:44
Postat av: Emilia

Hittade bilden på favim ;) men efter lite googlande så: Blue Valentine!

2012-11-23 @ 10:14:39
URL: http://spinnvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0