Slut för alltid

Full rulle idag. Inledde dagen med ett träningspass innan jag begav mig bort till Heden. Felix och hans Kalmar FF spelade skiten ur ett gäng stockholmare och jag var så stolt. Tog med mig mamma och Christer hem till lägenheten och rörde ihop en pastasallad som blev hur god som helst!! En matkoma och en dusch senare var det dags för match nr 2 som inte gick riktigt lika bra, då de fick spela med en man mindre hela matchen pga utvisning. En av killarna fick dessutom åka till akuten efter en läskig smäll, fyyy. Efter matchen tog jag vagnen mot andra lång för lite pubhäng för att fira tentainlämningen. Var mest folk jag inte brukar umgås med (läs: aldrig ens hälsat på) så det var kul! Tog det rätt lugnt dock, måste ju vara fit for fight för hotelfrukosten imorgon. Ska äta tills jag måste rulla bort till fotbollsplanerna, hihi. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0