Bad enough to break you down

Med all annan musik på den här bloggen kanske ni tror att jag släppt Moe, men nej, inte riktigt va. Ledsen Linnéa. Men, jag har dock gett upp hoppet om att bli framtida mrs Moe. Framsteg alltså ;) Haha. ANYWAY, hittade en låt han skrivit tillsammans med Duvall som heter Man enough to change på SoundCloud som jag lyssnat endel på. För någon vecka sedan kom en livevideo av den på tuben, är ju lite tråkigt med SClänkar liksom. Gillar lilla Touch the sky trudelutten här med, haha. Tänkte hur som helst att den skulle få vara soundtracket till mina drömmar nu när jag tar kudden på en nattlig dejt. Godnatt vänner.
 
 
Om det finns någon läsare som inte är lika lame som mig, utan tänker stanna uppe ett tag till, så kan ni ju sätta på den här låten istället. Funk it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0