Det gjorde mig stark

 
Frej länkade nya singeln från den snyggaste pandan ever och jag älskar den. Körs på repeat samtidigt som jag jobbar för fullt med att hålla ögonlocken uppe. Förstår inte hur man kan vara såhär trött när klockan är inte ens är 8. Nu är det kolsvart ute men var fakiskt helt sjukt fint väder ute i morse. Tog mig bort till favoritstället Skatås och vandrade runt tills jag tappade bort både tid och rum. Fick stressa hem när jag insåg att jag skulle befinna mig i skolan en timme senare. Där improviserade jag mig igenom en hel redovisning men tycker det gick fint ändå. Nu är jag ledig tills på måndag! Vadå inte ha höstlov på högskolan? Det fixar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0