Du har missat tusen varma nätter

Plugglunch och seminarie idag, men det jag tar med mig från dagen har inte alls med skolan att göra. För det första har jag lärt mig skillnaden mellan en clementin och en satsuma. Köpte förövrigt en påse av de sistnämnda, så. jävla. gott. För det andra har jag insett att det är omöjligt att ta sig från affären och hem, utan att träffa någon man inte vill träffa, när man köpt storpack toapapper i affären. Lärorik dag alltså. Och en bra dag. Är på så himla bra humör!
 
Förresten borde ni lyssna på Alina Devecerskis (oh shit klarade att skriva efternamnet utan att googla, hur bra är jag?! haha) låt Vem tog mig hem. Var HELT säker på att jag hört den förut och letade runt på både spotify och soundcloud tills jag kom på att hon förmodligen spelade den på Emmaboda i somras. Smart tjej. Här är den i alla fall, enjoy.
 
Lyssna: Musikguiden i P3: Vem Tog Mig Hem - Alina Devecerski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0