Halloweeeen

Slänger i mig keso och varma bär efter två timmar på gymmet. Feelin goood. Som en blixt från en klar himmel slog det mig också vad jag ska ha på mig ikväll. Eller ungefär i alla fall. Men det får ni se senare, mehe. Här är jag under tidigare år.
 
2010
BÄSTA Halloween någonsin firades under mitt år i Charlotte. Jag var grottkvinna, eller "sexy cave lady" som min värdfamilj sa, haha ;) Kevin Rudolph och Ke$ha spelade på en parkering och det var såååå gryyyymt! Sen åkte jag och Elin för party på Davidson College och efterfest med två fotbollspelare. Kolla förresten hur lite jag har på mig!! Inte ens en jacka! Hade ju frusit ihjäl om jag gått ut sådär ikväll :(
 
2011
Året efter bodde jag i Oslo och vi hade Halloweenfest i Huset med en himla massa människor. Drog på mig studentklänningen, lite tyll och huggtänder och förvandlades till vampyrbrud. Även detta året var svinkul. Lite drama i mitten där då, men det kompenserades upp på slutet. Bovarna drog ut på byen och vi som var kvar körde järnet tills solen gick upp. Underbar, underbar kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0