I don't care, I love it

Har bara sovit 5 timmar inatt men känner mig ändå utvilad av någon konstig anledning. Tröttheten lär väl väl slå till mig i ansiktet efter lunch. Var både ledig och hade vilodag igår men tyckte jag var rätt effektiv ändå. 4 timmar i skolan och alla frågor på hemtentan är klara, så gött. På kvällen var jag ute och gick med Jenny i en timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter promenaden tog jag vagnen till Simon där mina andra pojkvänner också höll hus. Vi tryckte i oss chips och godis framför en film och sen drog allsången som vanligt igång, haha bästa. Fina är dom mina killar. Avslutade natten med att skämma ut Micke genom att dansa zumba på Centralstationen. Nu ska jag snart dra till Sportlife för lite snyggare zumbasteg, innan jag laddar om för Haloweenfest. Känns bra att jag inte har en aning om vad jag ska klä ut mig till än. Löser sig väl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0