Hvor det er en vilje, det er en vei

Shit alltså, den här dagen har varit som världens berg- och dalbana. Träffade Maja på stan, köpte mina hörlurar och drog hem till Elin för en smarrig lunch. Någonstans på vägen därifrån lyckas jag dock slänga en del av lurarna i backen. Får panik när jag väl är hemma och inser detta, springer hela vägen tillbaka men den är GONE, BORTA, VÄCK. Plus att jag glömde mobilen och Elin skulle lämna Maja på centralen, suck. Blev svinarg på mig själv och gick och pumpade järnet på gymmet. Mina armar fick smaka på det vill jag lova!
 
När jag efter mobilhämtande, missade bussar och stängda affärer, tillslut kom hem står det att vi fått reda på tentan. Och TA MIG FAN, jag fick VG! Tre poäng ifrån full pott vägde ju definitivt upp skiten den här kvällen. Självförtroendet tillbaka, och efter att ha varit sjukt segstartad har jag bestämt mig för att döda den här hemtentan nu. Go me!
 
Underbaraste höstvädret idag med, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0