I whip my hair back and forth

Screw BodyJam alltså, Sh'Bam är skiten! Sjukt roligt pass verkligen och jag blev hur svettig som helst. Mums. Blir dock träningsfri helg nu eftersom det ser ut att bli en tvådagars. För ni som tror att ni har någonting att vinna på att träna dagen efter ni druckit, TÄNK OM! Just saying. Nuuu är jag riktigt trött, har försökt plugga lite ikväll men det går verkligen inte. På tal om skolan var det idag första gången på hela veckan jag inte behövde springa till eller missa spårvagnen. Yay me! Håll tummarna för att jag lyckas imorgon också. Pratade lite med bruden på videon idag med, fy vad jag saknar henne. Hon är fan inte lik någon annan jag träffat. Mitt favoritcitat kommer från min avskedsfest, "I wanna make oooout" and she did.
 
Okej rörigt inlägg, tror jag borde gå och lägga mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0