Nästa chans du får på mig är nästa gång jag varvar dig

Alltså. Har börjat undra om jag ändå inte är åtminstone hälften man på insidan.. Kompenserar detta med en riktigt tjejig utsida då. Rockade en fläta i luggen à la 2008 och så en girly pose, innan jag mötte upp MiniMaja för gofika på stan. Ville ju inte vara taskig mot kanelbullarna genom att äta upp dom på deras dag i torsdags, så unnade mig en idag istället. Mycket gott och mycket mysigt vill jag lova. Nu kommer snart mina fina pojkvänner för att spela Bingolotto, haha! Ha en fin kväll hörrni :)


Kommentarer
Postat av: filippa

tack snygging! från hm ;)

2012-10-09 @ 21:26:06
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0