On the pursuit of happines

Lugn skoldag, vi satte igång med vårt första projektarbete. Ska undersöka folks kostvanor efter träning, kan bli rätt kul faktiskt. Efter seminariet satte vi oss och fixade inför en workshop om skräpmaten i USA. Mycket mat nu alltså och det gör mig konstant hungrig, haha. Inte just nu dock, åt som bara den efter Sh'Bam passet. Food is Good.
 
Lite mer spännande händelser idag var t.ex. när det kom fram en man på spårvagnen och ville ge mig ett löv?! Jag blev så förvånad att jag bara stirrade på honom, så han gick stackarn. Sen överraskade Fredrik mig med att halta hem tidigare. Visade sig att han blivit påkörd av en bil!! Han är fortfarande hos läkarn så börjar bli lite orolig i magen, men det löser sig nog.
 
JUSTE håll på att glömma!!! Köpte Emmabodabiljett ikväll med!
Hoppas på en lika grym vecka som förra året.
 
Pontan och jag, och Tremlan där bak. Emmaboda 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0