"Du är den sjukaste människan jag någonsin träffat"

Första salstentan avklarad!! Känns förjävla bra helt enkelt. Firade tillsammans med knatte, fnatte och tjatte hemma hos Simon. Pojkarna gav sig på Jägern mer eller mindre framgångsrikt.. ;) Riktigt rolig kväll, minns inte när jag skrattade så mycket sist. Skulle bestämt åka hem med sista spårvagnen men blev av någon märklig anledning kvar över natten och det var rätt tungt att ta sig hem till Olskroken innan 9-föreläsningen, puh. Men överlevde det också. 
 
Idag fyller Jenny år så hon drar till Oslo imorgon, samtidigt som Freddan ska hem för att spela på ett bröllop. Så har lägenheten för mig själv ett par dagar. Kommer kännas tomt banne mig. Nehe, nu ska jag dra igång med min födelsedagspresent, storstäda lägenheten och ställa fram choklad :) Heja mig!
 
Philip stod för livemusiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0