The big big bang

Vi var tre trötta, varma och flummiga tjejer på grupptävlingen i skolan idag. Gjorde alla referat tillsammans men det slutade ändå med att en av oss fick bäst resultat i klassen och den andra sämst? Bra där. De två workshoptimmarna gick ändå sjukt fort och jag hade faktiskt riktigt roligt.

Såg förövrigt att det ska bli minusgrader inatt, alltså lägg av! Fast är inte förvånad, eftersom vi hoppade över sommaren i år kan vi väl lika gära hoppa hösten också och gå rätt på vintern då. Brrr. När jag bodde i North Carolina åkte vi ut med båten och badade i Oktober. Varför flyttade jag hem nu igen?
 
Så spelade Allyson denna om och om igen under hela båtturen. (förutom när vi skulle tube:a och jag halkade och landade på hennes huvud, hahaha classy) ÅH, får ont i magen av tillbakalängtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0