Walking contradiction

Fick ett samtal från Telenor i morse och helt plötsligt hade jag beställt en iPhone 5. Hoppsan. Känns dock riktigt bra att snart få slänga min 200-kronors Nokia i papperskorgen.
 
En annan sak som känns bra är att mitt favoritband från att jag gick på mellanstadiet, Green Day, kommer till sverige i sommar! Såg dom i Skandinavium när jag var 15 och nu jäklar är det dags igen. Erkänner att jag inte riktigt lyssnat på dom de senare åren och pinsamt nog inte ens hört deras sista platta. Billie Joe, Mike och Tré ligger dock väldigt nära mitt hjärta och det ska bli riktigt kul att se dom igen!! Allas vår Aviici kommer också till den här nya festivalen som tydligen ska köras i Bråvalla, Norrköping. GÖTT. Ser alltså ut som om Natta och jag får bryta Peace & Love trenden. Älskar att jag börjar tagga såhär nästan 9 månader i förväg. Men den som väntar på något gott....
 
En bild av Billie Joe jag gjorde på kursen i Grafisk kommunikation under gymnasiet någongång, haha. Färgerna blev helt knäppa i konverteringen, därför han ser ut som en gris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0