We rule the world

Grym kväll igår. Vi kom härifrån alldeles för sent efter att ha pratat, druckit, sjungit, spelat och garvat. I kön till utestället träffade en klasskompis jag aldrig ens hälsat på tidigare, go tjej visade det sig. Sen tittade jag upp och såg ett stort killgäng från Kalmar, så hängde med dom till Peacock och hade sjukt kul! På spårvagnen hem bondade jag med en döv kille genom att halta mig fram med mina rostiga teckenspråkskunskaper, I en rosa helikopter satt ju dock som ett smäck. Det tyckte han var roligt! Tjejerna på andra sidan vagnen också. Hehe. Lyckad kväll helt enkelt. Besviken på utebliven fyllemat bara, får ta igen det idag.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0