We'll be coming back

Förlåt mig men fy faaan vilken omotiverande dag!!! Fick dra mig själv upp ur sängen imorse, trots att jag inte behövde gå till skolan förrän 10. Föreläsningarna idag kändes totalt meningslösa så vi fokuserade mer på quizkampen och instagram.. När jag kom hem slängde jag i mig en stor sallad och en kopp magiskt kaffe innan jag begav mig iväg till zumban. Även där var motivationen pinsamt låg och jag led med vår stackars instruktör. JAJA, nya tag imorgon. Men yes, nu kom jag på att jag glömt kolla helgens X-Factor, kvällen är räddad! :D Haa deee.
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

åh tack för tipset!! Hört att det är många som jobbar på dagis? Räcker det med att registrera sig på hemsidan eller finns det någon kontaktperson man kan höra av sig till? :)

2012-10-30 @ 00:33:24
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0