Every move that i make is decided by my heart.

När jag kom hem från föreläsningen igår ville jag bara gråta. Har sovit så himla dåligt de senaste dagarna så var helt slut! Men, så satt Freddan där och vi började diskutera musik, han vill starta ett band och köpa ny gitarr och fan och hans moster. Helt plötsligt fick jag energi för flera tusen och kunde. inte. sluta. prata. Haha. Jag vet inte vad musik gör med mig, men något är det. Blev så inpirerad att jag satte mig ner och skrev två låtar när han gått. Visste inte ens att jag kunde?
 
Sen blev jag arg på mig själv eftersom jag inte ens vågar satsa på det jag vet skulle göra mig lyckligast av allt. Så nu har jag skrivit lite med en sångcoach och ska tjata på Fredrik om att packa upp hans trumset. Meheh. Även om musiken alltid bara kommer vara en hobby, är den en så stor del av mitt liv att jag ändå känner att jag måste ta tag i det. Saknar min amerikanska sånglärare Becky, hon är fortfarande min idol. Det sista hon sa var att jag inte fick sluta sjunga, och vet ni vad. Det gör jag aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0