Fishin' for luck

Okej, de bra nyheterna är att förkylningen inte verkar bli så farlig. De sämre är att den lilla vageln jag fick i ögat igår har växt inatt och jag ser på riktigt ut som Quasimodos syster i ansiktet!! Är dock inte den som är den, så det är väl bara att släpa sig bort mot skolan ändå. Vi har någon frivillig workshop-grej men jag behöver allt jag kan få. Är ju inte pluggatypen direkt..
 
Igår fiskade jag hem en 1,6 kilo lax från affären, som påkallade en hel del uppmärksamhet när jag gick och kramade den hela vägen hem, haha. Så värt det efter laxgrytan jag fixade ihop dock, mästerkock! ;) Efter middagen la jag mig i sängen med en chokladkaka och den alldeles för tjocka boken. Chokladen tog slut först, men nu har jag bara 25 sidor kvar. Som jag tänkte ta tag i.. NU! Snart. Om en stund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0