"Nu får du jeeedaaaj"

Nu har jag snart bott en vecka i den här staden. Än så länge har det gått bättre än jag vågat hoppas på. De två första nätterna sov jag hos Jocke, vi drack massa vin och jag trivdes rätt bra i hans soffa. Blev dock gladare än gladast när jag fick reda på att jag fått rummet jag verkligen ville ha. I lördags träffade jag Tobias på Liseberg, sen var Jacob och Hannes här, i söndags gick jag på FF med Amända och i måndags började skolan. Bondade direkt med en riktigt skön liten 93kille. (vem är förvånad?) Och hittade två skånska pärlor som jag hängt med sedan dess. Resten av klassen verkar också helt okej, förutom att de inte verkar förstå det här med fest och hellre lägger sig och läser kursböcker jag inte ens köpt än.. Blir nog bra ändå det här. Nu bär det snart av till mitt första seminarium. Lite nervis. Snakkes!
 

En glad Emilia i sitt nya rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0