Somehow my heart keeps believing

Igår hade syrran klassfest här hemma. Hon stängde in mig på hennes rum med en godspåse och naturfilosofiplugg som enda sällskap. Smög mig dock ut framåt natten och de trettio 16åringarna verkade ha riktigt kul, blev lite avis minsann. Roligaste var att varenda gång en ny låt spelades skrek alla som om det vore deras absoluta favoritlåt och sen sjöng de med allt vad de hade, så härligt! Hade dock hoppats på något lite mer spännande, det mest dramatiska var typ när jag fick höra att de slängt en fjärrkontroll genom fönstret. Som var öppet. Haha jaja, man ska väl vara glad att de skötte sig. Eftersom jag tror på karma erbjöd jag skjuts hem till en tjej som panikade när festen led mot sitt slut. Visade sig vara värt det då hon var riktigt skön och stjärnkantade min fredagskväll.
 
Ikväll är det min tur att blanda drinkar, dansa och kramas med vänner. Känns som det kommer bli en bra kväll.
 
Lördagen för exakt tre år sedan så var jag och Jakob såhär snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0