torsdag, FREEdag, LÖRDAG!

Okej, det börja kännas som om bloggen får höstlov också. Men känns ju jävligt meningslöst att blogga när jag inte ens vill att folk ska läsa, haha. De sista dagarna har jag varit riktigt lycklig! I torsdags var det pubrunda med klassen, vilket var SJUKT roligt! Förutom när jag ramlade huvudstupa in på tredje stället. Kalas. Hur som helst är killarna i vår klass så underbart sköna, så följde med Simon och Philip hem för att se på Hercules och sjunga pojkbandslåtar efter sista stället, hur bra som helst :)
 
I fredags hade vi en otroligt lång föreläsning som vi alla flummade ut till, sen kände jag mest för att dö i min säng. Väl hemma stekte jag och Jenny pannkakor och hon drog med mig till Liseberg för att se Kapten Röd. Har sett honom ett par gånger innan men är alltid lika skön! Så är verkligen glad att jag följde med.
 
Sen blev det då lördag och jag laddade sönder för att äntligen få se min största förebild och inspiration (och framtida man... hahaha) inom musiken, Andreas Moe, live. Förfest med tjejerna från klassen och sen bar det av till Berså. Alla mina vänner drog hem och där satt jag kvar, bredvid min drömkille. Tro inte fan att jag berättar hur mycket jag tycker om hans musik, eller hur det inte finns någon med en röst som berör mig som hans. Nej, jag började prata om den där jävla tändaren jag köpt innan Emmaboda. Haha, underbart Emilia!! Aja, Berså var väl inte det roligaste stället jag varit på men det spelade absolut ingen roll med tanke på hur kul jag hade ändå. Kan leva på det länge vill jag lova. Tack :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0