Back in business.

Fysiologitentan är skriven och jag har ett liv igen!! Detta innebär att jag kommer ta tag i den här lilla bloggen också, pass på. Igår firade jag med nya inköp: träningsbrax och sportbh. Väl hemma slängde jag mig i sängen framför några avsnitt SATC och bara njööööt. Bestämde mig tillslut för att orka ta mig till studentpuben för att fortsätta tentafirandet. Glad över mitt val då det var riktigt trevligt!
 
Känns helt sjukt att inte ha några måsten idag, helt ledig fram till måndag. Har inga direkta planer förutom att dra ner till gymmet för ett biceps/ryggpass. Med energin från en vilodag igår, min underbara gröt+prottepulver+jordnötssmörsfrukost och mina nya träningskläder kan det inte bli annat än succé.
 
Haha jag och Micke-flamman igår. Woopdie.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0