Break the Stereotype

Solen skiner i Göteborg och vem kan vara på dåligt humör då? Såg projektgruppen ett par timmar innan lunch och det gick riktigt bra. Kände mig mer motiverad idag och kunde äntligen tillföra något vettigt. Dessutom är jag fylld av energi för första gången sedan tentan (om man bortser från alkoholrushen i lördags) och ser faktiskt fram emot att gå till gymmet. De sista dagarna har det känts riktigt tungt att ta sig dit även om det gått bra när jag väl kommit igång. Som igår efter mitt benpass, när jag hade ätit och skulle ställa skålen i köket var benen så slut att de bara vek sig! Samma sak idag, så fort jag suttit ner för länge kan jag knappt ställa mig upp igen, haha. Men det är bara ett bevis på att man är KUNG på gymmet, visst? ;) Aja, nu ska jag byta om och bege mig. Hade hade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0