Oh happy day.

Har haft en fantastiskt fin dag. Trots att jag vaknat flera gånger inatt för att jag varit så hungrig? Ska äta MASSOR innan jag går och lägger mig ikväll! Eftersom jag var vrålhungrig även när jag vaknade inledde jag dagen med en superfrukost. Proteingröt med jordnötssmör och till efterrätt blev det kvargglass. Mätt tjej. Sen drog jag ner till vårt lilla gym och körde slut på min stackars mage. Imorgon blir vilodag, lovar. 
 
Kom hem och insåg att muskelinflammationen i foten knappt kändes längre. Blev helt till mig och efter ett litet proteinintag drog jag på mig gympaskorna igen och vandrade (utan smärta!!) bort till Vasa för att köpa kursböcker. I närheten ligger både Gymgrossisten och Budofitness så var inom och kollade läget. Ryckte lite i shoppingfingrarna vill jag lova. Höll mig dock hela vägen till Weekday och där var dom. Jeansen jag kollat in sedan förra sommaren, PÅ REA. Bara min storlek kvar och 10 minuter, ett litet linne och 140 kronor senare var dom mina.
 
Inte nog med det, hade ett gammalt presentkort på Gina så fick bli en sväng dit också. Där hänger två linnen jag också kollat in länge, på reastången för 29 spänn styck. Råkade även nafsa åt mig fyra nagellack på vägen till kassan och totalt fick jag betala 10 kronor. Snacka om en lyckad shoppingtur.
 
SÅHÄR glad är jag idag! ..minus 40 grader då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0