P3Guld

Vilken lördagskväll det blev sen! Fredrik och jag tog några glas här hemma och helt plötsligt hade han vunnit två biljetter till! Så vi mötte upp hans kompisar Sebastian och Linnéa innan vi stegade in på Scandinavium. Kom ner på publikgolvet och insåg att vi hade några av de bästa platserna som fanns, mitt framför både de nominerade artisterna och prisutdelningen. Score! I två timmar stod jag bara och log av lycka, så himla kul var det! När vi skulle gå ut krockade vi även med alla artisterna och jag tvingade åt mig en kram från Jacob i Nause. Sen var kvällen gjord.
 
Efter galan drog vi hem för lite plockmat och fler drinkar. De andra gick hem efter ett tag men jag och Freddan gick vidare till Pustervik. Där ramlade jag runt en sväng innan vi tog oss till Sibylla. Mötte upp Jonas och Anton och hängde med hem till dom för lite efterfest. Bästa kvällen på länge!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0