You only know you love her when you let her go

Hallåja! Nu sitter jag hemma i Olskroken igen och har precis vikt ihop den sista tvätten för ikväll. Hemskt att det tillomed är roligt att tvätta när det innebär pluggpaus. För nu är det riktigt mycket alltså, har aldrig känt så här stor press inför en skoluppgift förut. Då har jag ändå haft den sjukaste prestationsångesten under hela mitt liv. Har dock fem hela lediga dagar framför mig innan det är dags för tentan, så är väl bara att bita ihop och plugga röven av mig. Svårt att hitta motivationen dock, peppa mig gärna..
 
Tur i oturen så har jag dessutom blivit sjuk, vilket som sagt är bra att det inträffade NU eftersom jag ändå inte har så mycket tid att lägga till träningen. Börjar känna mig lite bättre ikväll dock, så ska pröva mig på en powerwalk imorgon och se hur det känns. Hoppas på att kunna vara tillbaka på gymmet innan nästa vecka, är ju så TAGGAD!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0